Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE NR 151407: Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wlkp. poszukuje kandydata na stanowisko: inspektor Zespołu ds. Prezydialnych Wydziału Wspomagającego

Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wlkp. poszukuje kandydata na stanowisko:

inspektor Zespołu ds. Prezydialnych Wydziału Wspomagającego

Liczba lub wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy:  Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Wyszyńskiego 122

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie właściwego obiegu korespondencji jawnej wpływającej i wychodzącej z Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. poprzez przyjmowanie, ewidencjonowanie, sprawdzenie i rozdzielenie przesyłek;
  • koordynacja zadań związanych z przekazaniem dowodów osobistych oraz kopert z kodami PUK;
  • prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych w zbiorze „Poczta Specjalna” dla Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. i jednostkach podległych;
  • prowadzenie dzienników i ewidencji listów;
  • koordynacja zadań wynikających z obiegu dokumentacji jawnej w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. i jednostkach podległych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych w  myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnego realizowania zadań,
  • rzetelność, skrupulatność, terminowość, dyskrecja,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: -
  • doświadczenie zawodowe:  -

Pozostałe wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office,

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa w podstawowym systemie pracy w godz. 7:30 – 15:30,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę,
  •  czynności wykonywane w pozycji siedzącej, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku,
  • konieczność przemieszczania się po obiekcie,
  • wejście do budynku dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim,
  • stanowisko pracy wyposażone  w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
  • klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:              10 maja 2025 r.

Miejsce składania dokumentów:             

Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Wyszyńskiego 122

66-400 Gorzów Wlkp.

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Administrator: Administratorem Państwa danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest Komenda Miejska Policji, ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp., jako pracodawca, za którego czynności
z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.gorzow@go.policja.gov.pl

Cele i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko, natomiast inne dane w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu, na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami, do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe są podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko.

Prawa osób, których dane dotyczą: Osobie której dane dotyczą przysługuje: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, prawo do usunięcia swoich danych osobowych, prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacje o wymogu podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych
w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym na wybrane stanowisko. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 4 967,95  zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!

Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie BIP KMP w Gorzowie Wlkp.

             Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 9. 08. 2025 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Metryczka

Data publikacji 30.04.2025
Data modyfikacji 30.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Jaroszewicz
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Jaroszewicz

Nawigacja

do góry