Komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. zgodnie z § 7 ust. 1 Instrukcji pracy kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do decyzji Nr 278/2018 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie instrukcji pracy kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. i w jednostkach Policji nadzorowanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp., w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jawnych prowadzą następujące urządzenia ewidencyjne:
- rejestr urządzeń ewidencyjnych,
- rejestr przesyłek wpływających
- rejestr przesyłek wychodzących,
- dziennik podawczy,
- książkę doręczeń,
- dziennik przepisów.
Ponadto, zgodnie z § 7 ust. 5 cyt. Instrukcji „w celu usprawnienia bieżącej pracy można prowadzić inne urządzenia ewidencyjne (…)”.
Pliki do pobrania
-
Data publikacji 03.06.2019 13:14(pdf 93.72 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:16(pdf 82.29 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:16(pdf 95.73 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:16(pdf 185.95 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:16(pdf 95.21 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:16(pdf 179.9 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:16(pdf 248.15 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 249.34 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 249.87 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 255.56 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 174.28 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 175.2 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 189.74 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:17(pdf 178.96 KB)
-
Data publikacji 03.06.2019 13:18(pdf 181.65 KB)