Ogłoszenie nr 126478 04.09.2023 Specjalista do spraw obsługi finansowej KMP w Zespole Administracyjno- Gospodarczym Wydziału Wspomagającego
Status nabór w toku
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Czym będziesz się zajmować :
- Gospodarka finansowa Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim polegająca na przyjmowaniu faktur rachunków za wykonane usługi z tytułu ekspertyz, analiz, badań osób zatrzymanych, holowania i parkowania pojazdów, rachunków biegłych oraz kosztów stawiennictwa świadków, w celu sprawdzenia pod względem formalno-rachunkowym i merytorycznym celem przekazania do Wydziału Finansów KWP w Gorzowie Wlkp.
- Przyjmowanie i naliczanie świadczeń socjalno-bytowych oraz świadczeń finansowych należnych funkcjonariuszom z tytułu pełnienia służby.
- Sporządzanie wykazów środków higieny osobistej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
- Sporządzanie wykazów funkcjonariuszy i pracowników cywilnych uprawnionych do pobierania równoważnika pieniężnego za pranie odzieży ochronnej.
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia mundurowego będącego w użytkowaniu na stanie Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim, w celu zapewnienia prawidłowej opieki nad powierzonym mieniem.
Kogo poszukujemy:
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
- Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne";
- Samodzielność, umiejętność: pracy zespołowej, organizacji pracy, rozwiązywania problemów;
- Skrupulatność, rzetelność, terminowość i dyskrecja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- Znajomość oprogramowania biurowego.
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
- praca biurowa, 8 godzin na dobę;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku;
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz windę;
- na stanowisku nie wystepują czynniki uciążliwe dla zdrowia.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Umowa na 12 miesięcy, następnie na czas nieokreślony. Oprócz wynagrodzenia zasadniczego pracownikowi przysługuje dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
Kandydatka/kandydat może rozpocząć zatrudnienie po wykonaniu badań wstępnych oraz uzyskaniu stosownego poświadczenia bezpieczeństwa (1,5- 2 miesięcy oczekiwania).
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa pństwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli orodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
Weryfikacja ofert pod kątem kompletności oraz spełniania wymogów niezbędnych i dodatkowych.
Zaproszenie kandydatek/kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych.
Możliwe przeprowadzenie tesu wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- Oświadczenie o treści, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
Aplikuj do 14 września 2023
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
- Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych:
Klauzula informacyjna dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatek/kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim oraz wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) KMP w Gorzowie Wielkopolskim.