Ogłoszenie nr 113379 / 05.01.2023- Inspektor Do spraw: prowadzenia ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Umowa o pracę na czas zastępstwa !
Liczba stanowisk- 1
Wymiar etatu- 1
status- nabór w toku
Miejsce pracy- Gorzów Wielkopolski ul.ks.Kard.Stefana Wyszyńskiego 122
Ważne do- 13 stycznia 2023 roku
Wynagrodzenie zasadnicze- nie mniej niż 3490 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Wprowadza do systemu KSIP kart Prd 5/1 i rozstrzygnięcia sądowe, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania informatycznej ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego.
- Rozlicza formularze mandatów karnych nałożonych przez policjantów Wydziału Ruchu Drogowego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego oraz sprawdza poprawność wprowadzenia mandatu karnego w systemie KSIP.
- Prowadzi korespondencję z jednostkami Policji, urzędami administracji publicznej oraz sądami powszechnymi związanymi z obszarem ruchu drogowego w celu uzupełnienia, poprawienia, aktualizacji lub skompletowania informacji dot. kierowców, posiadanych uprawnień i popełnionych wykroczeń oraz przestępstw drogowych.
- Udziela pisemnych odpowiedzi na zapytania o ukaranie.
- Ewidencjonuje wprowadzone karty Prd 5/1, rozstrzygnięcia oraz decyzje w prowadzonych rejestrach oraz układa kartotekę manualną w zakresie wprowadzonych danych.
- Obsługuje interesantów w celu udzielenia informacji o np.: ilości punktów karnych, możliwości udziału w szkoleniu, odwołania się od kwestionowanego zdarzenia drogowego lub potwierdzenia określonych faktów (stanu prawnego) poprzez wydanie zaświadczenia o wpisach do ewidencji kierowców.
- Opracowuje i przygotowuje do archiwizacji wytworzone przez siebie dokumenty.
- Na polecenie naczelnika lub jego zastępcy pełni zastępstwo na innym stanowisku biurowym.
Kogo poszukujemy -
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
- Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne".
- Biegła obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office.
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce - szczególnie z zakresu ruchu drogowego oraz prawa administracyjnego.
- Samodzielność w realizacji zadań.
- Komunikatywność i kreatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Skrupulatność, dokładność i sumienność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe Studia administracyjne lub podyplomowe w zakresie administracji publicznej.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w dziale w administracji związanym z obszarem ruchu drogowego
- Przeszkolenie z systemu KSIP oraz przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- praca biurowa, - praca 8 godzin na dobę, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, - w budynku głównym jest winda, - wejście do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, - na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu wiedzy. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Oprócz wynagrodzenia zasadniczego pracownikowi przysługuje dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (min. 5 lat zakończonych okresów zatrudnienia). Zatrudnienie może nastapić dopiero po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa (1-1,5 m-ca oczekiwania). Przewidywany okres umowy na zastępstwo to okres około 1,5 roku.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert.
Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod względem spełniania wszystkich wymogów niezbędnych i wymogów dodatkowych.
Zaproszenie wszystkich osób spełniających wymogi niezbędne do rozmów kwalifikacyjnych.
Możliwość przeprowadzenia testu wiedzy przed odbyciem rozmów kwalifikacyjnych.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 13 stycznia 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 113379"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
/kier. 47/ 79 12634
- Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
"Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) KMP w Gorzowie Wlkp.