Ogłoszenie o naborze NR 107804 z dnia 07.10.2022 r.- Starszy Referent Do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole Prezydialnym w Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Umowa na czas określony (np. projektu)
Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1
Status - nabór w toku
Miejsce pracy- Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą
Ważne do - 17 października 2022 roku
Wynagrodzenie zasadnicze- nie mniej niż 3317,00 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową Referatu Prewencji, w tym: ewidencjonuje pisma i sprawy wpływające i wychodzące w odpowiednich rejestrach;
- Archiwizuje i przekazuje akta spraw ostatecznie załatwionych do Składnicy Akt;
- Prowadzi rejestr notatników służbowych funkcjonariuszy Policji;
- Realizuje dodatkowe zadania zlecone przez Komendanta Komisariatu oraz jego Zastępcę;
- W przypadku usprawiedliwionej nieobecności zastępuje pracownika kancelaryjno-biurowego w sekretariacie Komendanta i Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą.
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
- uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne",
- umiejętności redakcyjne,
- umiejętność organizacji pracy, komunikowania się,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji biurowej
- prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniwej 6 %
-
Warunki pracy;
-
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Komisariatu;
- wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim;
- w budynku brak windy;
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe bądź szkodliwe dla zdrowia.
-
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani - zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Rozmowy wstępne odbywają się w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięczne wynosi 3317,78zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa oraz wykonanie badań wstępnych jest wymogiem niezbędnym do sporządzenia umowy o pracę, stąd zatrudnienie może nastapić po upływie 1-1,5 miesiąca od zakończenia naboru.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Analiza dokumentów pod kątem spełniania wymogów niezbędnych i dodatkowych.
Analiza załączonych oświadczeń.
Rozmowa wstępna.
Niewykluczony test wiedzy.
-
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydatki/kandydata na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
- Aplikuj do 17 października 2022
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107804"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp. -
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7912634
- Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
- Przetwarzanie danych osobowych
-
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
"Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.