Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze NR 107804 z dnia 07.10.2022 r.- Starszy Referent Do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole Prezydialnym w Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 122

Umowa na czas określony (np. projektu)

Liczba stanowisk - 1 

Wymiar etatu - 1

Status - nabór w toku

Miejsce pracy- Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą

Ważne do - 17 października 2022 roku

Wynagrodzenie zasadnicze-  nie mniej niż 3317,00 zł brutto 

 

 

Czym będziesz się zajmować

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową Referatu Prewencji, w tym: ewidencjonuje pisma i sprawy wpływające i wychodzące w odpowiednich rejestrach;
  • Archiwizuje i przekazuje akta spraw ostatecznie załatwionych do Składnicy Akt;
  • Prowadzi rejestr notatników służbowych funkcjonariuszy Policji;
  • Realizuje dodatkowe zadania zlecone przez Komendanta Komisariatu oraz jego Zastępcę;
  • W przypadku usprawiedliwionej nieobecności zastępuje pracownika kancelaryjno-biurowego w sekretariacie Komendanta i Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą.

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
  • uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne",
  • umiejętności redakcyjne,
  • umiejętność organizacji pracy, komunikowania się,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji biurowej
  • prawo jazdy kat. B

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniwej 6 %

  • Warunki pracy;

  • - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;

    - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Komisariatu;

    - wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim;

    - w budynku brak windy;

    - na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe bądź szkodliwe dla zdrowia.

  • Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani - zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Rozmowy wstępne odbywają się w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięczne wynosi 3317,78zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.

    Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa oraz wykonanie badań wstępnych jest wymogiem niezbędnym do sporządzenia umowy o pracę, stąd zatrudnienie może nastapić po upływie 1-1,5 miesiąca od zakończenia naboru.

    PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

    Analiza dokumentów pod kątem spełniania wymogów niezbędnych i dodatkowych.

    Analiza załączonych oświadczeń.

    Rozmowa wstępna.

    Niewykluczony test wiedzy.

  • Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

     

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydatki/kandydata na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe

     

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
  • Aplikuj do 17 października 2022 

    W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107804"

    na adres:

    Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wlkp.

  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

    47 7912634

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
  • Przetwarzanie danych osobowych
  • DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    "Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Metryczka

Data publikacji 07.10.2022
Data modyfikacji 30.12.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Ziętek
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Jaroszewicz

Nawigacja

do góry