Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 82316 z dnia 03.08.2021 - NABÓR ANULOWANY

Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wielkopolskim unieważnia nabór na wolne stanowisko w służbie cywilnej – starszego referenta do spraw obsługi RSD w Referacie Kryminalnym Komisariatu Policji II w Gorzowie Wielkopolskim – ogłoszony w dniu 03 sierpnia 2021 roku w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim i na tablicy informacyjnej Urzędu. Osoby, które złożyły dokumenty na w/wym. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 122 w Gorzowie Wielkopolskim, pok. 205, w ciągu miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone. Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wielkopolskim insp. Wiesław Widecki

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Wyszyńskiego 122

Ogłoszenie nr 82316 / 03.08.2021

starszy referent
Do spraw: obsługi RSD w Referacie Kryminalnym Komisariatu Policji II w Gorzowie Wielkopolskim.

 

Liczba stanowisk- 1

Wymiar etatu – 1

Status – Nabór w toku

Miejsce pracy- Gorzów Wielkopolski ul.Kwiatowa 10

Ważne do 13 sierpnia 2021 r.

Wynagrodzenie zasadnicze- 2923,99 brutto

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Rejestrowanie danych: wszczęć, prowadzonych postępowaniach "w toku" i zakończonych postępowaniach przygotowawczych w E-RCdŚ w tym: odnotowywanie danych w terminie, sprawdzanie prowadzonego rejestru pod kątem kompletności przekazywanych danych przez prowadzących postępowania; informowanie o nieprawidłowościach w ich przekazaniu.

  • Przechowywanie akt kontrolnych zawieszonych postępowań przygotowawczych i umorzonych w trybie rejestrowym; bieżąca kontrola terminu zlecenia sprawdzenia podstawy zawieszenia (co najmniej raz na 3 m-ce); comiesięczne przedkładanie kierownikowi Referatu takich akt.;

  • Zapewnienie prawidłowego obiegu akt głównych postępowań umorzonych przez funkcjonariuszy Referatu oraz materiałów archiwalnych przed upływem terminu do złożenia ich w Składnicy Akt.

  • Przechowywanie akt kontrolnych do czasu upływu terminu ich złożenia w Składnicy Akt, a także przygotowanie ich pod względem formalnym do ich złożenia w składnicy.

  • Na polecenie Komendanta Komisariatu lub jego zastępcy pełni zastępstwo na innym stanowisku biurowym.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i pracy kancelaryjno-biurowej oraz archiwizacji;

  • Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne";

  • Biegła obsługa komputera (środowiska Windows i pakietu MS Office);

  • Komunikatywność i kreatywność;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Skrupulatność, dokładność, sumienność.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w dziale administracji związanym z obszarem pracy biurowej

  • Przeszkolenie z systemu E-RCDŚ oraz Ochrony Informacji Niejawnych.

  • Asertywność i umiejętność przekonywania argumentacji

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

- praca biurowa 8 godzin na dobę, średnio 40 tygodniowo;

- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;

- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe lub szkodliwe dla zdrowia;

- pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze budynku;

- brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Umowa będzie zawarta na okres 12 miesięcy, nastepnie na czas nieokreślony.Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie wynosi 2923,99zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (minimum 5 lat).

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych i dodatkowych. Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjncy. Możliwośc przeprowadzenia testu wiedzy.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)


 

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Kopie świadectw pracy oraz zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne"

  • Klauzula informacyjna zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez komendę Miejską Policji w Gorzowie Wielkopolskim

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Kopia dyplomu ukończenia studiów

  • Kopie zaświadczeń o ukończeniu przeszkolenia

Aplikuj : do 13 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 82316"

na adres:

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 79 12634

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2021

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.


 

 


 


 

Metryczka

Data publikacji 03.08.2021
Data modyfikacji 01.10.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Ziętek
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Jaroszewicz

Nawigacja

do góry