Ogłoszenie nr 82316 z dnia 03.08.2021 - NABÓR ANULOWANY
Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wielkopolskim unieważnia nabór na wolne stanowisko w służbie cywilnej – starszego referenta do spraw obsługi RSD w Referacie Kryminalnym Komisariatu Policji II w Gorzowie Wielkopolskim – ogłoszony w dniu 03 sierpnia 2021 roku w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim i na tablicy informacyjnej Urzędu. Osoby, które złożyły dokumenty na w/wym. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 122 w Gorzowie Wielkopolskim, pok. 205, w ciągu miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone. Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wielkopolskim insp. Wiesław Widecki
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Wyszyńskiego 122
Ogłoszenie nr 82316 / 03.08.2021
starszy referent
Do spraw: obsługi RSD w Referacie Kryminalnym Komisariatu Policji II w Gorzowie Wielkopolskim.
Liczba stanowisk- 1
Wymiar etatu – 1
Status – Nabór w toku
Miejsce pracy- Gorzów Wielkopolski ul.Kwiatowa 10
Ważne do 13 sierpnia 2021 r.
Wynagrodzenie zasadnicze- 2923,99 brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
-
Rejestrowanie danych: wszczęć, prowadzonych postępowaniach "w toku" i zakończonych postępowaniach przygotowawczych w E-RCdŚ w tym: odnotowywanie danych w terminie, sprawdzanie prowadzonego rejestru pod kątem kompletności przekazywanych danych przez prowadzących postępowania; informowanie o nieprawidłowościach w ich przekazaniu.
-
Przechowywanie akt kontrolnych zawieszonych postępowań przygotowawczych i umorzonych w trybie rejestrowym; bieżąca kontrola terminu zlecenia sprawdzenia podstawy zawieszenia (co najmniej raz na 3 m-ce); comiesięczne przedkładanie kierownikowi Referatu takich akt.;
-
Zapewnienie prawidłowego obiegu akt głównych postępowań umorzonych przez funkcjonariuszy Referatu oraz materiałów archiwalnych przed upływem terminu do złożenia ich w Składnicy Akt.
-
Przechowywanie akt kontrolnych do czasu upływu terminu ich złożenia w Składnicy Akt, a także przygotowanie ich pod względem formalnym do ich złożenia w składnicy.
-
Na polecenie Komendanta Komisariatu lub jego zastępcy pełni zastępstwo na innym stanowisku biurowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
Wykształcenie: średnie
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
-
Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i pracy kancelaryjno-biurowej oraz archiwizacji;
-
Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne";
-
Biegła obsługa komputera (środowiska Windows i pakietu MS Office);
-
Komunikatywność i kreatywność;
-
Umiejętność pracy w zespole;
-
Skrupulatność, dokładność, sumienność.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-
Wykształcenie: wyższe
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w dziale administracji związanym z obszarem pracy biurowej
-
Przeszkolenie z systemu E-RCDŚ oraz Ochrony Informacji Niejawnych.
-
Asertywność i umiejętność przekonywania argumentacji
Co oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- praca biurowa 8 godzin na dobę, średnio 40 tygodniowo;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe lub szkodliwe dla zdrowia;
- pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze budynku;
- brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Umowa będzie zawarta na okres 12 miesięcy, nastepnie na czas nieokreślony.Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie wynosi 2923,99zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (minimum 5 lat).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych i dodatkowych. Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjncy. Możliwośc przeprowadzenia testu wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Kopie świadectw pracy oraz zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne"
-
Klauzula informacyjna zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez komendę Miejską Policji w Gorzowie Wielkopolskim
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Kopia dyplomu ukończenia studiów
-
Kopie zaświadczeń o ukończeniu przeszkolenia
Aplikuj : do 13 sierpnia 2021
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 82316"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 79 12634
-
Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2021
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.