Ogłoszenie o naborze nr 39937 z dnia 02 stycznia 2019 r.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kancelaryjno- biurowych
w Wydziale do Walki z Przestępczościśą Narkotykową
Wymiar etatu - 1
Status - nabór w toku
Miejsce wykonywania pracy:
Gorzów Wielkopolski
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
- praca biurowa 8 godzin na dobę, średnio 40 tygodniowo;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe lub szkodliwe dla zdrowia;
- pomieszczenia biurowe znajdują się na II piętrze budynku Komendy;
- jest podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz winda w głównym budynku
ZAKRES ZADAŃ
- Segregowanie poczty, przedkładanie do dekretacji Komendanta, rozdział poczty wpływającej; przygotowanie do wysyłki poczty wychodzącej z Wydziału;
- prowadzenie rejestrów i dzienników pism zastrzeżonych i jawnych : korespondencyjnego, dziennika ewidencji dokumentów niejawnych, telegramów, podawczego,ksiażki doręczeń,ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich;
- Obsługa urządzeń biurowych będących na wyposażeniu Wydziału;
- Zapewnienie właściwej obsługi klientów zewnętrznych, stosowanie do przyjętych w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. stanadardów
- Sporządzanie zapotrzebowania na materiały kancelaryjno-biurowe
- Kompletowanie i przechowywanie przepisów prawnych oraz przygotowywanie wszystkich obowiązujących w wydziale książek i rejestrów( opisywanie ,sznurowanie,rejestracja)
- Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji, wytworzonej na stanowisku inspektora i koordynowanie przebiegu archiwizacji w wydziale;
- Udzielanie odpowiedzi na pisma o charakterze kancelaryjno –manipulacyjnym na polecenie Komendanta w celu prawidłowej współpracy z instytucjami poza policyjnymi (Prokuratury, sądy)
- Rejestracja czasu pracy i absencji funkjconariuszy i pracowników wydziału;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zwodowe : 6 miesięcy w pracy w administracji publicznej lub pracy biurowej
- uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";
- Biegła obsługa komputera (środowiska Windows i pakietu MS Office)
- Obsługa urządzeń biurowych
- Samodzielnośc w ramach pracy na swoim stanowisku
- Komunikatywność i kreatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi uzrądzeń biurowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zwodowego/stażu pracy
- Kserokopię świadectw pracy
- Kserokopię zaświadczeń PUP w okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
- „Klauzula informacyjna „ wynikająca z przepisów „RODO” zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
- Oświadczenie kandydata /kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ”poufne”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 07 stycznia 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
Dane Osobowe –Klauzula informacyjna
„Klauzula informacyjna” wynikająca z przepisów RODO dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej policji w Gorzowie Wlkp. w zakładce „RODO” .Klauzula winna zawierać własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych ofert. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani - zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub ewentualnym teście wiedzy. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie wynosi 2.284,40 zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy. Nasz urząd jest pracodawcę równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.(95) 7382634.UMOWA NA CZAS ZASTĘPSTWA DO KOŃCA 2019 roku.