Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze nr 39115 z dnia 05 grudnia 2018 r.

Oferty do 10 grudnia 2018
    Wymiar etatu-  1
    Stanowiska - 1
    Status  -  nabór w toku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent
do spraw : kancelaryjno- biurowych
w Zespole Prezydialnym w Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą

Miejsce wykonywania pracy:

Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą
ul. Jana Pawła II 64
66-470 Kostrzyn nad Odrą

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

- praca biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze głównego budynku Komisariatu ,
- wejście do budynku dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku inwalidzkim,
- w budynku brak windy
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe bądź szkodliwe dla zdrowia.

ZAKRES ZADAŃ
-Ewidencjonowanie pism i spraw wpływających i wychodzących z Komisaratu Policji
w prowadzonych rejestrach
-Prowadzenie ewidencji i zbioru resortowych aktów prawnych,ich udostępnianie
i aktualizacja
-Przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z petentami i gośćmi, prowadzenie harmonogramu spraw i uroczystości oraz zapewnienie organizacyjnej obsługi przedsięwzięć z udziałem kierownictwa Komisariatu;
-Archiwizacja dokumentów wytworzonych w sekretariacie oraz złożenie ich w Składnicy Akt.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

    Wykształcenie:  średnie
    doświadczenie zawodowe : 6 miesięcy w pracy biurowej   
    uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
    umiejętności redakcyjne
    umiejętność organizacji pracy, komunikowania się,
    obsługa komputera i urządzeń biurowych
    posiadanie obywatelstwa polskiego
    korzystanie z pełni praw publicznych
    nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

    doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji biurowej
    prawo jazdy kategorii B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

    Życiorys/CV i list motywacyjny
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
       oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
    "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydatki/kandydata na przetwarzanie danych osobowych przez komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    kserokopie świadectw pracy
    kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla osób bezrobotnych
    
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

    Dokumenty należy złożyć do: 10 grudnia 2018
    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wlkp.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

"Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. w zakładce "RODO". Klauzula winna zawierać własnoręcznie podpisaną zgodę na przewtarzanie danych osobowych.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięczne wynosi 2.239,43 zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.UMOWA NA ZASTĘPSTWO.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. /95/ 7382634

Metryczka

Data publikacji : 05.12.2018
Data modyfikacji : 05.04.2019
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Ziętek
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Ziętek

Nawigacja

do góry