Ogłoszenie o naborze nr 39115 z dnia 05 grudnia 2018 r.
Oferty do 10 grudnia 2018
Wymiar etatu- 1
Stanowiska - 1
Status - nabór w toku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw : kancelaryjno- biurowych
w Zespole Prezydialnym w Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą
Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą
ul. Jana Pawła II 64
66-470 Kostrzyn nad Odrą
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
- praca biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze głównego budynku Komisariatu ,
- wejście do budynku dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku inwalidzkim,
- w budynku brak windy
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe bądź szkodliwe dla zdrowia.
ZAKRES ZADAŃ
-Ewidencjonowanie pism i spraw wpływających i wychodzących z Komisaratu Policji
w prowadzonych rejestrach
-Prowadzenie ewidencji i zbioru resortowych aktów prawnych,ich udostępnianie
i aktualizacja
-Przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z petentami i gośćmi, prowadzenie harmonogramu spraw i uroczystości oraz zapewnienie organizacyjnej obsługi przedsięwzięć z udziałem kierownictwa Komisariatu;
-Archiwizacja dokumentów wytworzonych w sekretariacie oraz złożenie ich w Składnicy Akt.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe : 6 miesięcy w pracy biurowej
uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
umiejętności redakcyjne
umiejętność organizacji pracy, komunikowania się,
obsługa komputera i urządzeń biurowych
posiadanie obywatelstwa polskiego
korzystanie z pełni praw publicznych
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji biurowej
prawo jazdy kategorii B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
"Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydatki/kandydata na przetwarzanie danych osobowych przez komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
kserokopie świadectw pracy
kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla osób bezrobotnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 10 grudnia 2018
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
"Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. w zakładce "RODO". Klauzula winna zawierać własnoręcznie podpisaną zgodę na przewtarzanie danych osobowych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięczne wynosi 2.239,43 zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.UMOWA NA ZASTĘPSTWO.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. /95/ 7382634