Ogłoszenie nr 36388
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Ruchu Drogowego
Miejsce wykonywania pracy: Gorzów Wielkopolski
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
- praca biurowa,
- praca 8 godzin na dobę,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,
- w budynku głównym jest winda,
- wejście do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim,
- na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie pism jawnych i "zastrzeżonych" wpływających i wychodzących z wydziału,
- Prowadzenie dzienników: korespondencyjnego, dziennika ewidencyjnego dla dokumentów "zastrzeżonych", dziennika podawczego, przepisów, książki doręczeń, ewidencji telegramów,
- Prowadzenie rejestrów: zatrzymanych dowodów rzeczowych, zatrzymanych uprawnień do kierowania pojazdami, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych, zawiadomień do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i przekazywanie zatrzymanych dokumentów i zawiadomień do właściwych urzędów i instytucji,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy policjantów i pracowników wydziału oraz ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; sporządzanie list obecności pracowników wydziału,
- Kompletowanie, przechowywanie i rejestrowanie przepisów prawnych oraz sporządzanie kart zapoznania policjantów wydziału z nowymi bądź znowelizowanymi aktami prawnymi,
- Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej i przechowywanej na własnym stanowisku pracy oraz dokumentacji zgromadzonej przez naczelnika i jego zastępcę,
- Na polecenie naczelnika wydziału lub jego zastępcy przygotowywanie pism wynikających z aktualnej problematyki pracy,
- Sporządzanie zapotrzebowania, zamawianie i zaopatrywanie całego wydziału w materiały kancelaryjno-biurowe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: średnie
- uzyskanie poświdczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- biegła obsługa środowiska Windows i urządzeń biurowych
- komunikatywność i kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji oraz obsługi urządzeń biurowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
"Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) KMP w Gorzowie Wlkp. w zakładce "RODO".
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu wiedzy. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie brutto miesięczne wynosi 2226,31zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy. Umowa o pracę w celu zastępstwa nieobecnej pracownicy wstępnie do dnia 07.12.2019r. - z możliwością przedłużenia na dalszy okres urlopu wychowawczego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel./95/ 7382634