Ogłoszenie nr 11819
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: rejestracji KSIP
w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
Gorzów Wielkopolski
Komisariat Policji I w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp. ul. Zygalskiego 2
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
WARUNKI PRACY
- praca biurowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku,
- praca 8 godzin na dobę,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe ani szkodliwe dla zdrowia.
- praca 8 godzin na dobę,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe ani szkodliwe dla zdrowia.
ZAKRES ZADAŃ
- rejestracja przestępstw, osób podejrzanych i pokrzywdzonych; dokonywanie sprawdzeń osób, notowań kryminalnych, rejestracji procesowych; wprowadzanie danych osób zaginionych i poszukiwanych w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji (KSIP); udzielanie informacji funkcjonariuszom Policji o zwolnieniu lub zatrzymaniu osoby,
- wprowadzanie danych, dokonywanie sprawdzeń, przeprowadzanie modyfikacji rzeczy utraconych w Centralnej Kartotece Rzeczy Utraconych; rejestracja i modyfikacja danych w bazie KSIP na podstawie druków sporząsporządzonych przez funkcjonariuszy,
- sprawdzanie i ustalanie właścicieli pojazdów, danych pojazdów, uprawnień do kierowania w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców; dokonywanie modyfikacji RSOW. Powiązanie rejestracji procesowych z przestępstwem i postępowaniem oraz łączenie dozoru policyjnego i środków zapobiegawczych; tworzenie wniosku o ukaranie na formatkach Ruchu Drogowego. Ujednolicenie zapisów dotyczących rozstrzygnięć sądowych,
- ustalanie, potwierdzanie danych personalnych w Polskim Systemie Rewidencji Ludności; obsługa, kompletowanie i aktualizacja bazy danych odnośnie zdarzeń i postępowań,
- dokonywanie sprawdzeń na żądanie funkcjonariuszy Policji w bazach KSIP i SIS oraz innych, do których Policja posiada dostęp,
- weryfikacja dokumentów w celu ich uzupełnienia w przypadku braku informacji (sprawców przestępstwa), podmiotów i rzeczy związanych z przestępstwem,
- Przekazywanie rejestracji procesowej osoby do innej jednostki Policji lub innej komórki organizacyjnej tej samej jednostki; wyłączanie rejestracji procesowej osoby, czynu w ramach prowadzonego postepowania,
- wprowadzanie postanowień prokuratorskich DS do rejestracji procesowych oraz monitorowanie całości zdarzenia. Poprawianie źle łączonych spraw oraz wykonywanie zleconych przez Komendanta innych zadań na czas określony potrzebami służby.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy administracyjnej oraz pracy związanej z prowadzeniem zbiorów danych
- przeszkolenie w zakresie obsługi komputera,
- uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne",
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie świadectw pracy,
- Kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13 czerwca 2017 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122