Ogłoszenie nr 4369
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kancelaryjno-biurowych
w Wydziale do Walki z Przestępczością Narkotykową
Miejsce wykonywania pracy:
Gorzów Wlkp.
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
WARUNKI PRACY
- praca biurowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku;
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na I piętrze budynku;
- obiekt wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe ani szkodliwe dla zdrowia.
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na I piętrze budynku;
- obiekt wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe ani szkodliwe dla zdrowia.
ZAKRES ZADAŃ
- Segregowanie poczty, przedkładanie do dekretacji naczelnika, rozdzielanie poczty wpływającej, przygotowywanie do wysyłki poczty wychodzącej;
- Prowdzenie rejestrów i dzienników pism zastrzeżonych i jawnych: korespondencyjnego, ewidencji dokumentów niejawnych, telegramów, podawczego, książki doręczeń, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich;
- Obsługa urządzeń biurowych tj. komputer, fax, niszczarka;
- Zapewnienie właściwej obsługi klientów zewnętrznych, stosownie do przyjętych w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. standardów;
- Sporządzanie zapotrzebowania na materiały kancelaryjno-biurowe, zamawianie ich w celu zapewnienia właściwych warunków pracy funkcjonariuszy wydziału;
- Kompletowanie i przechowywanie przepisów prawnych oraz przygotowywanie wszystkich obowiązujących w wydziale książek i rejestrów (opisywanie, sznurowanie, rejestracja);
- Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej na stanowisku inspektora i koordynowanie przebiegu archiwizacji w wydziale;
- Udzielanie na polecenie naczelnika odpowiedzi na pisma o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym w celu prawidłowej współpracy z instytucjami poza policyjnym;
- Rejestracja czasu pracy i absencji funkcjonariuszy Policji i pracowników cywilnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne";
- Biegła obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: fax, ksero, telefon;
- Samodzielność w ramach pracy na swoim stanowisku pracy;
- Komunikatywność i kreatywność;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe bez wymaganego profilu
- Przeszkolenie z zakresu obsługi urządzeń biurowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy;
- Kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu;
- Kopia poświaczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" (osoby, które legitymują się takim poświadczeniem);
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122