Ogłoszenie nr 181067 - Wolne stanowiska w SC - Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 181067

  • Ogłoszenie nr: 181067
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 maja 2016 r.

 

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw kancelaryjno-biurowych
  • w Wydziale Prewencji



  •  
  •  
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.



  •  
  •  

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

  • 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • segregowanie poczty, ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących;
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów jawnych oraz niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" oraz rozliczanie policjantów z posiadanych dokumentów niejawnych;
  • prowadzenie dziennika dla dokumentów "zastrzeżonych" oraz rozliczanie wszystkich pozycji w dzienniku ewidencji;
  • sporządzanie i odbieranie korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej; przekazywanie korespondencji dla KWP, Prokuratury , Sądu i Wydziału;
  • prowadzenie rejestrów i dzienników: korespondencyjnego, podawczego, książki doręczeń, rejestru przepisów, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy;
  • sporządzanie rozcnego zestawienia spraw nie załatwionych;
  • udzielanie odpowiedzi na pisma o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym na polecenie naczenika;
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i przekazywanie jej do Składnicy Akt.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa;
    - praca 8 godzin na dobę;
    - praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
    - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.




  •  
  •  
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. usytuowany jest przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Wejście do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku jest winda. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.



  •  
  •  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji;
    • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi urządzeń biurowych;
  • doświadczenie w zakresie obiegu dokumentacji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy;
  • kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu.

Termin składania dokumentów:

  • 27-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wielkopolski



  •  
  •  

Inne informacje:

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Załączniki do ofert po zakończeniu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięczne wynosi 2029,37zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data publikacji : 17.05.2016
Data modyfikacji : 05.04.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Kinga Nagórka
Osoba modyfikująca informację:
Kinga Nagórka

Nawigacja

do góry