Ogłoszenie nr 172925
- Ogłoszenie nr: 172925
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 września 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw rejestracji KSIP
- Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
- 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Zygalskiego 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja przestępstw, osób podejrzanych i pokrzywdzonych; dokonywanie sprawdzeń osób, notowań kryminalnych, rejestracji procesowych; wprowadzanie danych osób zaginionych i poszukiwanych w systemie KSIP; udzielanie informacji o osobach;
- wprowadzanie danych, dokonywanie sprawdzeń, przeprowadzanie modyfikacji rzeczy utraconych; rejestracja i modyfikacja danych w bazie KSIP;
- sprawdzanie i ustalanie właścicieli pojazdów, danych pojazdów, uprawnień do kierowania w centralnej ewidencji; dokonywanie modyfikacji rejestru spraw o wykroczenie;
- ustalanie, potwierdzanie danych personalnych w systemie ewidencji ludności; obsługa, kompletowanie i aktualizacja bazy danych zdarzeń i postępowań;
- dokonywanie sprawdzeń na żądanie funkcjonariuszy w bazach KSIP i SIS oraz innych;
- weryfikacja dokumentów podmiotów i rzeczy związanych z przestępstwem;
- przejęcia ZIW (wydarzeń) z innych jednostek Policji oraz przekazywanie ZIW do jednostek Policji; przekazywanie rejestracji procesowej osoby do innej jednostki lub innej komórki organizacyjnej; wyłączanie rejestracji procesowej osoby, czynu w ramach prowadzonego postępowania;
- wprowadzanie postanowień prokuratorskich do rejestracji procesowych oraz monitorowanie całości zdarzenia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- - praca biurowa,
- praca 8 godzin na dobę,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Komisariat Policji I w Gorzowie Wlkp. mieści się przy ul. Zygalskiego 2. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. W budynku zainstalowana jest winda dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej oraz związanej z prowadzeniem zbiorów danych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie w zakresie obsługi komputera,
- uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy,
- kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu.
Termin składania dokumentów:
- 14-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięcznie wynosi 2.006,88zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
Nasz urząd jest pracodawcę równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.