Ogłoszenie nr 169 492
- Ogłoszenie nr: 169492
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 maja 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw gromadzenia, przechowywania i brakowania akt
- Składnicy Akt Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Wyszyńskiego 122
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
- 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Zygalskiego 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikacja i sprawdzanie spisów akt oraz przyjmowanie materiałów do składnicy akt;
- gromadzenie, przechowywanie materiałów archiwalnych kategorii "A" oraz prowadzenie zbiorów akt operacyjnych wytworzonych w KMP;
- przeprowadzanie brakowania materiałów niearchiwalnych kategorii "B", dla których upłynął obowiązujący termin przechowywanie; dokonywanie ekspertyzy dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem "BE" oraz brakowanie materiałów manipulacyjnych oznaczonych symbolem "BC";
- przeprowadzanie szkoleN pracowników w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną;
- udostępnianie akt upoważnionym pracownikom resortu spraw wewnętrznych oraz poza resor za zgodą Ministra lub Komendanta Głównego Policji; udzielanie informacji na podstawie zasobu zgromadzonego w składnicy akt i prowadzenie związanej z tym ewidencji;
- wykonywanie kserokopii materiałów zgromadzonych w składnicy akt i udostępninie ich sądom i prokuraturom na podstawie decyzji kierownika jednostki;
- sporządzanie rocznego sprawozdania w celu kontroli realizacji zadań nałożonych przez jednostkę nadrzędną;
- wykonywanie kwerend - sprawdzanie osób w podległych zbiorach aktowych i ewidencyjnych; udzielanie informacji na podstawie zgromadzonych w składnicy akt na polecenie kierowników komórek/jednostek KMP, KWP oraz sądu i prokuratury w zakresie przeprowadzonych interwencji policyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- - praca biurowa,
- praca 8 godzin na dobę,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca wymagająca wysiłku fizycznego przy gromadzeniu i układaniu akt. - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Składnica Akt Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Gorzowie Wlkp. mieści się w budynku Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp. przy ul. Zygalskiego 2. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. W budynku zainstalowana jest winda dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu organizacji i funkcjonowania archiwów i składnicy akt;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli
- umiejętność interpretacji przepisów;
- umiejętność rozwiązywania problemów.
wymagania dodatkowe
- co najmniej półroczne doświadczenie w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy;
- kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu.
Termin składania dokumentów:
- 23-05-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięcznie wynosi 1.990,02zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.