Ogłoszenie 164379
- Ogłoszenie nr: 164379
- Data ukazania się ogłoszenia: 07 listopada 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kancelaryjno-biurowych
- w Referacie Prewencji Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 66-400 Gorzów wlkp. ul. Wyszyńskiego 122
Miejsce wykonywania pracy:
- Kostrzyn nad Odrą
- 66-470 Kostrzyn nad Odrą ul. Jana Pawła II 64
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonowanie pism i spraw wpływających i wychodzących z Referatu Prewencji;
- kontrola terminów realizacji spraw w zleconych czynnościach służbowych funkcjonariuszom i pracownikom;
- prowadzenie rejestru notatników służbowych, nadzorowanie ich obiegu oraz archiwizowanie;
- przygotowywanie dokumentacji Referatu do archiwizacji i przekazywanie do składnicy akt.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- - praca biurowa;
- praca 8 godzin na dobę;
- praca przy monitorze ekranowym. - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Budynek Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą usytuowany jest przy ul. Jana Pawła II 64. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku brak windy. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego;
- umiejętność organizacji pracy własnej i komunikowania się;
- terminowość, dokładność, rzetelność;
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
wymagania dodatkowe
- 6-miesięczne doświadczenie w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych.
Termin składania dokumentów:
- 12-11-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięcznie w wysokości minimalnego wynagrodzenia.