- Ogłoszenie nr: 154556
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 września 2013 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw rejstracji zdarzeń drogowych
- w Wydziale Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Wyszyńskiego 122
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie rejsteru kolizji drogowych zaistniałych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz wprowadzanie po weryfikacji danych zawartych w kartach Prd 2/1 do systemu SEWIK;
- przygotowywanie wyciągów z systemu SEWIK niezbędnych do sporządzania analiz okresowych
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej sporządzanej przez funkcjonariuszy WRD KMP na miejscu zdarzeń drogowych;
- przyjmowanie interesantów biorących udział w zdarzeniach drogowych;
- prowadzenie korespondencji w sprawach kolizji i wypadków drogowych z firmami ubezpieczeniowymi, UFG, PBUK oraz stronami postępowań w sprawach kolizji drogowych lub ustanowionymi przez nich prawnymi przedstawicielami;
- sporządzanie analiz na wnioski Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., Urzędów Gmin oraz innych instytucji;
- przygotowywanie wytworzonej na stanowisku pracy dokumentacji do wysyłki oraz przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej i przechowywanej na własnym stanowisku pracy;
- przedstawianie naczelnikowi lub jego zastępcy wniosków i propozycji dotyczących niezbędnych przedsięwzięć zmierzajacych do usprawnienia i poprawy organizacji pracy w Wydziale.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- - czynności wykonywane w pozycji siedzącej;
- praca 8 godzin na dobę;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin. - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Budynek Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. usytuowany jest przy ul. Wyszyńskiego 122. Stanowisko pracy znajduje się na parterze. Wejście główne dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku brak windy. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- biegła obsługa środowiska Windows;
- obsługa urządzeń biurowych;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu dla bezrobotnych.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 24-09-2013
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122 pokój 205
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gorzowie Wlkp. lub przesłać pocztą na adres wskazany w ogłoszeniu. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Załaczniki do ofert po zakończeniu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną niezwłocznie poinformowani o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 1.855,10 zł brutto miesięcznie + dodatek za staż pracy płatny od 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.