- Ogłoszenie nr: 147464
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 listopada 2012 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kancelaryjno-biurowych
- w Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
-
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Kostrzyn nad Odrą
-
Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą
ul. Jana Pawła II 64
66-470 Kostrzyn nad Odrą
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie dzienników i ewidencji pism wpływających, rozdział koresponedncji, wysyłanie korespondencji;
- rejestracja i przechowywanie przepisów resortowych;
- gromadzenie dokumentacji z wykonywanych zadań i jej archiwizowanie;
- obsługa urządzeń biurowych;
- obsługa sekretariatu przełożonego w zakresie przyjmowania interesantów;
- odbieranie korespondencji otrzymywanej za posrednictwem poczty jak i z KMP w Gorzowie Wlkp.;
- sporządzanie rocznych zestawień spraw niezałatwionych przez komórki organizacyjne KP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- praca 8 godzin na dobę;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę.
Budynek Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą usytuowany jest przy ul. Jana Pawła II 64. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszajacych się na wózku inwalidzkim. W budynku brak windy. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy,
- kopie zaświadczeń o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
-
26-11-2012
Miejsce składania dokumentów:
-
Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122 pokój 205
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.