Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kancelaryjno-biurowych
- w Komisariacie Policji I w Gorzowie Wlkp.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
-
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Wyszyńskiego 122 66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
- Komisariat Policji I w Gorzowie Wlkp. ul. Zygalskiego 2 66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- odbieranie poczty z KMP i Prokuratury Rejonowej, rozdział poczty wpływajacej oraz przygotowanie do wysyłki;
- prowadzenie dzienników oraz rejestrów: korespondencyjny, podawczy, przepisów, książki doręczeń, ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich, skorowidz oraz książkę przyjęć interesantów;
- kompletuje i archwizuje dokumentację;
- sporządza zapotrzebowanie oraz pobiera z magazynu KMP materiały kancelaryjno-biurowe;
- przechowuje przepisy prawne, kontroluje terminy zapoznania z treścią przepisów funkcjonariuszy;
- zapewnia właściwą obsługę klientów zewnętrznych, udziela informacji telefonicznych zwiazanych z działaniem jednostki.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- 1-2 razy dziennie wyjazd do siedziby Komendy oraz Prokuratury Rejonowej po odbiór dokumentacji;
- praca 8 godzin na dobę.
-
Budynek Komisariatu Policji I usytuowany jest w Gorzowie Wlkp. przy ul. Zygalskiego 2. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Wejście główne do budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszajacych się na wózku inwalidzkim. Na stanowisku nie wystepują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- samodzielność.
wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku sekretarki
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
-
27-07-2012
Miejsce składania dokumentów:
-
Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122 pok. 205
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.