Ogłoszenie nr 141684
Ogłoszenie nr 141684
Data ukazania się ogłoszenia: 14 marzec 2012 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi RSD i depozytu
- w Komisariacie Policji II w Gorzowie Wlkp.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Wyszyńskiego 122
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
-
Komisariat Policji II
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kwiatowa 10
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestrowanie danych o wszczętych, prowadzonych i zakończonych postępowaniach przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń oraz w bazie informatycznej RSD;
- prowadzenie rejestru spraw zawieszonych oraz przechowywanie akt kontrolnych;
- prowadzenie magazynu i ewdencji dowodów rzeczowych i mienia zabezpieczonego;
- przechowywanie akt głównych postępowań umorzonych;
- przechowywanie akt kontrolnych postępowań zakończonych oraz przygotowywanie ich do archiwizacji;
- planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji depozytów.
Warunki pracy
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Stanowisko pracy zlokalizowane w pojedyńczym pokoju biurowym, 8 godzin na dobę, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. -
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynek Komisariatu Policji II usytuowany jest w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kwiatowej 10. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Wejście główne do budynku nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy związanej z prowadzeniem zbiorów danych
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno - biurowej i archiwizacyjnej;
- samodzielność;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
- doświadczenie związane z prowadzeniem magazynu
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy;
- kopie odbytych kursów i przeszkoleń.
Termin składania dokumentów:
19-03-2012
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wyszyńskiego 122 pok.205
66-400 Gorzów Wielkopolski
Inne informacje:
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. O zatrudnienie mogą ubiegać się osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.