Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 126478 04.09.2023 Specjalista do spraw obsługi finansowej KMP w Zespole Administracyjno- Gospodarczym Wydziału Wspomagającego

Umowa na czas określony
Liczba stanowisk 1
 

Czym będziesz się zajmować :

Osoba na tym stanowisku:
  • Gospodarka finansowa Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim polegająca na przyjmowaniu faktur rachunków za wykonane usługi z tytułu ekspertyz, analiz, badań osób zatrzymanych, holowania i parkowania pojazdów, rachunków biegłych oraz kosztów stawiennictwa świadków, w celu sprawdzenia pod względem formalno-rachunkowym i merytorycznym celem przekazania do Wydziału Finansów KWP w Gorzowie Wlkp.
  • Przyjmowanie i naliczanie świadczeń socjalno-bytowych oraz świadczeń finansowych należnych funkcjonariuszom z tytułu pełnienia służby.
  • Sporządzanie wykazów środków higieny osobistej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Sporządzanie wykazów funkcjonariuszy i pracowników cywilnych uprawnionych do pobierania równoważnika pieniężnego za pranie odzieży ochronnej.
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia mundurowego będącego w użytkowaniu na stanie Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim, w celu zapewnienia prawidłowej opieki nad powierzonym mieniem.

Kogo poszukujemy:

POTRZEBNE CI BĘDĘ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne";
  • Samodzielność, umiejętność: pracy zespołowej, organizacji pracy, rozwiązywania problemów;
  • Skrupulatność, rzetelność, terminowość i dyskrecja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Znajomość oprogramowania biurowego.

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa, 8 godzin na dobę;

- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;

- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku;

- obiekt wyposażony w podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz windę;

- na stanowisku nie wystepują czynniki uciążliwe dla zdrowia.

 

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Umowa na 12 miesięcy, następnie na czas nieokreślony. Oprócz wynagrodzenia zasadniczego pracownikowi przysługuje dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.

Kandydatka/kandydat może rozpocząć zatrudnienie po wykonaniu badań wstępnych oraz uzyskaniu stosownego poświadczenia bezpieczeństwa (1,5- 2 miesięcy oczekiwania).

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa pństwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli orodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

Weryfikacja ofert pod kątem kompletności oraz spełniania wymogów niezbędnych i dodatkowych.

Zaproszenie kandydatek/kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych.

Możliwe przeprowadzenie tesu wiedzy. 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • Oświadczenie o treści, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu
  • Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wielkopolskim
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych

Aplikuj do 14 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126478"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 79 12634
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatek/kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim oraz wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) KMP w Gorzowie Wielkopolskim.

 

 

Metryczka

Data publikacji 04.09.2023
Data modyfikacji 22.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Agata Kądziołka
Osoba modyfikująca informację:
Agata Kądziołka

Nawigacja

do góry