Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 113044 / 30.12.2022 Inspektor do spraw rejestracji procesowej; depozytariusz w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 122

 

Ogłoszenie nr 113044 / 30.12.2022
Dołącz do nas jako:
inspektor
Do spraw: rejestracji procesowej; depozytariusz w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego

Liczba stanowisk
1
Wymiar etatu
0,5
Status
nabór w toku
Miejsce pracy
Gorzów Wielkopolski
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Ważne do 9 stycznia 2023 r.
Wynagrodzenie
zasadniczne, nie mniej niż 1745,00 zł brutto


Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:

Rejestrowanie danych o wszczętych, prowadzonch i zakończonych postępowaniach przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń (zbiór manualny) oraz bazie informatycznej "RSD", w tym: odnotowywanie danych w rejestrach, kontrolowanie prowadzonych rejestrów pod kątem kompletności przekazywanych danych, informowanie o nieprawidłowościach w ich przekazywaniu,
Prowadzenie rejestru spraw zawieszonych oraz przechowywanie akt kontrolnych takich postepowań. Bieżąca kontrola terminu zlecenia sprawdzenia podstawy zawieszenia (co najmniej raz na 3 m-ce); comiesięczne przedładanie naczelnikowi zestawienia takich spraw,
Prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych, w tym: prowadzenie ewidencji dowodów rzeczowych i mienia zabezpieczonego; przechowywanie dowodów w magazynie; realizowanie poleceń prokuratur i sądów w zakresie wydania lub przekazania dowodów rzeczowych w przypadku zmiany dysponenta; podejmowanie czynności zmierzajacych do likwidacji niepodjętych depozytów,
Przechowywanie akt głównych postępowań umorzonych w tzw. trybie rejestrowym, w tym: prowadzenie osobnego rejestru pomocniczego; przesyłanie odpisów decyzji procesowej stronom postępowania; odnotowywanie danych o uprawomocnieniu się decyzji; przedładanie akt naczelnikowi w przypadku złożenia zażalenia na wydane postanowienie;
Przechowywanie akt kontrolnych postępowań zakończonych do czasu upływu terminu do złożenia ich w Składnicy Akt; archiwizacja całości dokumentacji;
Przeprowadzanie inwentaryzacji depozytów (półrocznych i rocznych).

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

    Wykształcenie: średnie
    Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy w administracji
    Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji;
    Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";
    Samodzielność;
    Umiejętność współpracy w zespole;
    Komunikatywność;
    Umiejętność obsługi komputera.
    Posiadanie obywatelstwa polskiego
    Korzystanie z pełni praw publicznych
    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

    Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z prowadzeniem magazynu

Co oferujemy

    Indywidualny rozkład czasu pracy
    Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
    Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
    Miejsce parkingowe na terenie urzędu
    Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
    Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
    Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
    Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

- praca biurowa 4 godziny na dobę, średnio 20 tygodniowo; - praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - pomieszczenie biurowe znajduje się na drugim piętrze budynku głównego; - w budynku komendy jest winda oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową; - czynniki utrudniające wykonywanie zadań - wysiłek fizyczny.

Dodatkowe informacje

    Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
    Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
    Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
    Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
    Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
    Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
    Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
    Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych ofert. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub ewentualnym teście wiedzy. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięczne wynosi 1745zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (min. 5 lat zakończonych okresów zatrudnienia).

Pierwsza umowa będzie zawarta na czas określony 12-miesięcy, następnie po spełnieniu ustawowych wymogów - na czas nieokreślony. Zatrudnienie może nastąpić dopiero po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa (1-1,5 m-ca oczekiwania).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. /47/7912634

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert.
Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod względem spełniania wszystkich wymogów niezbędnych i wymogów dodatkowych.
Zaproszenie wszystkich osób spełniających wymogi niezbędne do rozmów kwalifikacyjnych.
Możliwość przeprowadzenia testu wiedzy przed odbyciem rozmów kwalifikacyjnych.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

    CV i list motywacyjny
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    Kserokopie świadectw pracy
    Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu
    "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów RODO, zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
    Oświadczenie kandydatki/kandydata na przeprowadzenie postepowania sprawdzajacego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy


Aplikuj
do 9 stycznia 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 113044"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7912634

    Dokumenty należy złożyć do: 09.01.2023
    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Metryczka

Data publikacji 30.12.2022
Data modyfikacji 17.03.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Jaroszewicz
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Jaroszewicz

Nawigacja

do góry