ogłoszenie nr 20718 - Wolne stanowiska w SC - Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

ogłoszenie nr 20718

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi monitoringu i telefonu alarmowego 112 i 997

w Wydziale Sztab Policji



 

Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w systemie 3-zmianowym a także w porze nocnej;
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku;
- obiekt wyposażony jest w podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz w windę;
- praca przy monitorach ekranowych;
- praca przy sztucznym oświetleniu;
- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe ani szkodliwe dla zdrowia.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych w ramach europejskiego numeru alarmowego 112 oraz policyjnego 997 oraz dokonywanie zapisu zgłoszenia w komputerowej aplikacj SWD - System Wspomagania Dowodzenia;
  • przekazywanie zgłoszeń do służb dyspozytorów 997, odpowiednich służb ratowniczych lub technicznych - zgodnie z charakterem zgłoszenia;
  • informowanie dyżurnego KMP w Gorzowie Wlkp. o zaobserwowanych zdarzeniach i nieprawidłowosciach w celu umożliwienia dyżurnemu KMP podjęcia natychmiastowej decyzji w zwiazku z zaistniałymi zdarzeniam, w szczególności o zaistnieniu wydarzenia nadzwyczajnego I kat. powiadamiania;
  • prowadzenie obserwacji rejonów zagrożonych znajdujących się w zasięgu kamer monitoringu wizyjnego miasta Gorzowa Wlkp. w celu zapobieżenia, wykrycia ewentualnych zdarzeń posiadających znamiona przestępstwa i wykroczenia;
  • dokonywanie oceny zaobserwowanych sytuacji i informowanie o nich dyżurnego KMP w Gorzowie Wlkp. bądź dyspozytorów pogotowia 997;
  • odtwarzanie, wykonywanie wydruków oraz nagrań na nośniki elektroniczne zarejestrowanych zdarzeń;
  • wypełnianie protokołów pracy operatora monitoringu, uzupełnianie tabel wyników, dokonywanie wpisów w rejestrach odtwarzanego materiału oraz wykonywanie nagrań na stanowisku archiwizacji w celu właściwego dokumentowania realizowanych zadań;
  • dokonywanie rejestracji legitymowań, kontroli pojazdów, dokumentów i rzeczy poprzez sprawdzenie danych w bazie KSIP dla policjantów pełniących służbę zewnętrzną w celu sprawdzenia, czy wskazane osoby i rzeczy nie są zarejestrowane w systemie KSIP;
  • realizowanie zadań zawartych w protokole odpraw i rozliczeń służby monitoringu w celu zapewnienia bieżącej reakcji Policji na określone zdarzenia;
  • zgłaszanie usterek administratorowi systemu monitoringu wizyjnego w celu niezwłocznego usunięcia nieprawidłowosci w funkcjonowaniu systemu wizyjnego i łącznosci numerów alarmowych 112 i 997.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";
  • podstawowa znajomość obsługi komputera: system operacyjny Windows; programy: Ms Office (Wprd, Exel);
  • znajomość topografii miasta Gorzowa Wlkp.;
  • umiejętność zrozumiałego i jasnego przekazywania informacji dyżurnemu KMP w Gorzowie Wlkp. i służbom współpracującym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość kodeksu wykroczeń;
  • znajomość podstawowych przestępstw przeciwko życiu i zdrowiu czy mieniu;
  • nieposzlakowana opinia i niekaralność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Załączniki do ofert po zakończeniu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani - zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie wynosi 1549,01zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (minimum 5 lat) plus dodatek za pracę w porze nocnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

Metryczka

Data publikacji : 16.01.2018
Data modyfikacji : 19.12.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Agata Kądziołka-Świderska
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Ziętek

Nawigacja

do góry