Ogłoszenie nr 180785 - Wolne stanowiska w SC - Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 180785

  • Ogłoszenie nr: 180785
  • Data ukazania się ogłoszenia: 07 maja 2016 r.

 

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw kancelaryjno-biurowych
  • Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą



  •  
  •  
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  •  

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

  • 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 122

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kostrzyn nad Odrą
  • 66-470 Kostrzyn nad Odrą ul. Jana Pawła II 64

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencja pism i spraw wpływających i wychodzących w prowadzonych rejestrach;
  • prowadzenie ewidencji i zbioru resortowych aktów prawnych, ich udostępnianie i aktualizacja;
  • kontrola terminów realizacji spraw w zleconych czynnościach służbowych przez funkcjonariuszy i pracowników jednostki oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o występujących w tym zakresie nieprawidłowościach;
  • archiwizowanie i przekazywanie dokumentacji wytworzonej przez kierownictwo do archiwum;
  • nadzór nad pracą kancelaryjno-biurową w komórkach organizacyjnych komisariatu;
  • przygotowanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z petentami i gośćmi,; prowadzenie harmonogramu spraw, uroczystości oraz zapewnienie organizacyjnej obsługi przedsięwzięć z udziałem kierownictwa komisariatu.

Warunki pracy

 

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa;
    - praca 8 godzin na dobę;
    - praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę.



  •  
  •  
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą usytuowany jest przy ul. Jana Pawła II 64. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku brak windy. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
  • Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";
    • umiejętności redakcyjne;
    • umiejętność organizacji pracy;
    • umiejętność komunikowania się;
    • obsługa urządzeń biurowych;
    • umiejętności koordynowania i organizacyjne.

wymagania dodatkowe

  • 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych.

Termin składania dokumentów:

  • 12-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wielkopolski



  •  
  •  

Inne informacje:

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Załączniki do ofert po zakończeniu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięczne wynosi 2059,35zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data publikacji : 09.05.2016
Data modyfikacji : 05.04.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Kinga Nagórka
Osoba modyfikująca informację:
Kinga Nagórka

Nawigacja

do góry