Ogłoszenie 168771 - Wolne stanowiska w SC - Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie 168771

  • Ogłoszenie nr: 168771
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2015 r.

 

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw kancelaryjno-biurowych
  • w Komisariacie Policji w Witnicy




  •  
  •  
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.




  •  
  •  

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

  • 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Wyszyńskiego 122

Miejsce wykonywania pracy:

  • Witnica
  • 66-460 Witnica ul. Żwirowa 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • segregowanie poczty, przedkładanie do dekretacji Komendanta, rozdzielanie poczty wpływającej, przygtowywanie do wysyłki poczty wychodzącej z komisariatu;
  • prowadzenie rejestrów i dzienników pism jawnych i niejawnych: dziennika korespondencyjnego, dziennika ewidencji dokumentów oznaczonych klauzulą
  • zapewnienie właściwej obsługi klientów zewnętrznych; obsługa urządzeń biurowych;
  • udzielanie odpowiedzi na pisma o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym;
  • archiwizacja i przekazywanie całości dokumentacji wytworzonej w Komisariacie do archiwum;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa;
    - praca 8 godzin na dobę;
    - praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę.





  •  
  •  
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Komisariatu Policji w Witnicy usytuowany jest przy ul. Żwirowej 2. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Wejście główne do budynku przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku brak windy. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca przy sztucznym oświetleniu.


    Inne



  •  
  •  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli
    • znajomość obsługi komputera;
    • umiejętność organizowania pracy własnej;
    • systematyczność, operatywność, komunikacja interpersonalna.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie świadectw pracy
  • kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

  • 26-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wielkopolski



  •  
  •  

Inne informacje:


  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie wynosi 1.813,88zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.

Metryczka

Data publikacji : 16.04.2015
Data modyfikacji : 09.09.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Kinga Nagórka
Osoba udostępniająca informację:
Kinga Nagórka
Osoba modyfikująca informację:
Kinga Nagórka

Nawigacja

do góry