Oferty na inne wolne stanowiska

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY

Komendant Miejski Policji w Gorzowie Wielkopolskim poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw BHP Zespołu Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Wymiar etatu: 0,5

 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:

 

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim ulica Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim ulica Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy,

2. Bieżące informowanie Komendanta Miejskiego Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.

3. Sporządzanie i przedstawianie Komendantowi co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.

4. Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie

propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno – organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.

5. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych

dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy

6. Przedstawianie Komendantowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.

7. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących  bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.

8. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe  a także kontrola realizacji tych wniosków.

9. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.

10. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

11. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.

11. Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.

12. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.

13. Współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami do dokonywania  badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami.

14. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.

15. Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

16. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.

17. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

18. Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Komendy Miejskiej Policji polegającej na :

a) kierowaniu pracowników na wykonanie badań profilaktycznych – okresowych  i kontrolnych,

b) kierowaniu pracowników na szczepienia ochronne w związku z wykonywaną pracą.

19. Analiza warunków służby i pracy uwzględniająca występowanie czynników szkodliwych i uciążliwych, w szczególności narażenia na:

a) kontakt z substancjami drażniącymi, alergizującymi, rakotwórczymi, toksycznymi, pyłami oraz czynnikami zakaźnymi,

b) ujemne wpływy atmosferyczne,

c) długotrwałe stany napięć emocjonalnych,

d) kontakt z materiałami wybuchowymi, łatwopalnymi i samozapalnymi.

20. Prowadzenie działalności edukacyjnej i poradnictwa dla pracowników w zakresie organizacji pracy, ergonomii.

21. Prowadzenie działalności edukacyjnej w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia z uwzględnieniem specyfiki ryzyka zawodowego.

 

Warunki pracy:

 

Praca biurowa. Dobowa norma czasu pracy - 4 godziny/dobę, tygodniowa norma czasu pracy średnio 20 godzin;

 

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

 

Inspektorem do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca zawód technika bezpieczeństwa i hiegieny pracy oraz ukończone szkolenie w dziedzinie bhp dla pracowników tej służby.

 

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne",
  • niekaralność,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność organizacji pracy własnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie zaświadczeń Powiatowego Urzędu Pracy o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych (w przypadku ich pobierania),
  • "Klauzula informacyjna" zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wielkopolskim;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przeszkolenie w zakresie BHP;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne".

 

Termin składania dokumentów:

do dnia 10 kwietnia 2022 roku

 

Miejsce składania dokumentów:

 

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 122

66-400 Gorzów Wielkopolski

Zespół Kadr i Szkolenia, pokój 205

 

Dodatkowe informacje:

 

* "Klauzula informacyjna" znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim

* Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

* Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończeniu naboru.

 

Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie wynosi: 1465,08zł + premia regulaminowa 19,09% wynagrodzenia zasadniczego = 1744,76zł + dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.

Umowa sporządzona będzie na 3-miesięczny okres próbny, następnie na czas określony                 - 9 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.

Metryczka

Data publikacji : 28.03.2022
Data modyfikacji : 31.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Jaroszewicz
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Jaroszewicz
do góry